Thursdag

Solen är här, fräknarna har kommit, allt är underbart! Somnade i solen tidigare idag men jag brända mig inte, hade 30 grader idag och jag säger "WOHOO" :) Gör lite ont när man bränt sig men icke denna gång! Idag är det sista torsdagen ute med "Mannen Myten Legenden Therese" det kommer att bli skit tråkigt när hon dragit men är glad att jag har Jeanett kvar tills jag ska åka :) Är super trött efter solen idag men det ordnar väl alltid upp sig efter en snakebite! Igår drog jag & Tessan till Kingston och jag har hittat min favoritaffär!!! Där säljer dom LP-skivor och hur underbart är inte det? Borde dock inte köpa på mig så mycket nu då det bara är 29 dagar kvar tills jag är i Askersund igen...
Där dom säljer LP-skivor




Tessan med hennes nya väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0