Sooool, ge oss mer!

Idag har varit en grym dag, tog tjejerna till skolan, drog hem och städade lite och sen gick jag ut i solen för att möta Tessan. Vi har varit ute hela dagen typ och ätit snickers, hula hoops, kakor, yoghurt. Vi satt i en stor nedförsbacke på en trottoar, enda stället solen lös på haha! Bestämde att vi skulle dra in till Wimbledon så Tessan gick hem till henne och jag till mig en snabbis för att hämta saker som vi behövde sen möttes vi upp och gick in. Satte oss på trappan i Centre Court och solade lite mer. Jeanett smsade och sa att hennes plånbok hade blivit stulen dagen innan när hon var på Punana igår kväll, as jobbigt med alla kort och sånt man måste spärra. Träffade också hennes kusin Linda från Norge, as kul så hon följer med till Slug imorgon, hoppas det blir legendariskt som alla andra kvällar där ;)

Tessan är ju så rolig och ska försöka fälla krokben på mig inne i en affär men tji fick hon :) Sååå, nu är jag solbränd i fejjan och över bröstet och jag kan säga att det syns att jag haft på mig solglasögon, jääätte kuuul!

Tessan & jag har picnic!



Sooooolar :)



En fortspringare :)



Ah, det ser ju inte rätt ut iaf!


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0