Majs

I trosdags var det fullt upp hela dagen. Tog tjejerna till skolan, åkte hem och gjorde allt jag skulle göra, drog till Wimbledon för att träffa Kristiina. Vi köpte frozen yogurt, jätte gott var det. Vi letade presenter till en av tjejerna hon tar hand om sen lämnade hon mig, gick runt lite överallt, pratade i telefon med Tessan sen var det dags att hämta Georgina. Fick ett sms av en mamma från skolan då och undrade om jag kunde sitta barnvakt 2½ timme på kvällen. Sånt är så jobbigt när man redan har andra planer men som Tessan säger ibland "Shit happens when you party naked". Jag valde att sitta barnvakt ett tag så när Maria och Emma kom hem var det bara att springa iväg för att inte bli sen, satt barnvakt åt en unge på 4 år. Jätte söt är hon, valde att vi skulle läsa 2 godnattsagor och sen somnade hon. Dom hade dukat fram massa snacks och cola åt mig, precis vad man behöver innan man ska ut och äventyra :)

Kl 9pm slutade jag och gick till bussen för att ta den till Wimbledon och gå till Slug, träffade Therese och Jeanett där, drack massa snakebits som vanligt, inga jägerbombs denna gång ;) Vi drog till Bar Sia eller The Pod Bar som det nu egentligen heter. Gratis att gå in där på veckorna men inte på helgerna. Vaknade upp på fredagen, var ganska bakis men lyckades få mig själv klar för att möta upp Therese, gå till Wimbledon och köpa kyckling, majs, cola och popcorn, gick till en park och åt där. Sprang fram massa tjejer till oss i 2-4 årsåldern och gav oss blommor och kottar. Ja man tackar, man tackar! Sen bestämde vi oss för att ta lite roliga kort som ni kan få se här nedan snart.
Drog till Edwards och tog en Becks sen drog vi hem till Therese och drack te, bestämde också att vi skulle ha en lugn kväll så vi gick till Wimbledon igen för att handla, kom ut från affären med en varsin stor ananas och en chipspåse. Jeanett ringde och sa att dom var på The Alexandra, vi gick dit och sa hej och pratade lite, drog hem till Therese och kollade på Mästerkatten i stövlar, åt ananas tills det gjorde ont i munnen och drack te. Var hemma vid 00.30 och hamnade i sängen, tror jag slocknade fort och nu har jag precis vaknat och gjort det här inlägget :)
Jeanett & hennes Norska vänner :)



Kristiina & Tessan i Slug



Några snakebites blev det ju..



Om mupprna själva får välja ;)



Mjaa, precis ;)



Maaat



Vilar lite :)



Tessan besegrade mig..



Leker lite :)



DOG WASTE ONLY



Klättrat!



Starka Tessan!



Finns 1000tals bilder men jag orkar inte lägga upp mer nu. Btw Therese och Tessan är samma person, om ni skulle bli förvirrade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0