Livet lever

Det bara regnar här i England, så landet lever ju iaf upp till sitt rykte, förra året var det väldigt soligt fint :)
Senaste tiden har jag ju hänget med Tessan och Jeanett, vi har festat ganska mycket, kollat på fotboll och bara varit riktiga fotbolls töntar haha! Sen har vi nog spenderat sjukligt många timmar på Nando's, världens bästa kycklingställe, bättre än KFC!
Idag lovade jag tjejerna att baka scones så det har jag gjort och jag har ätit en också, super gott faktiskt.
Det ska vi ha till mellanmål.
På torsdag är det Norges Nationaldag (17 Maj) Eftersom Jeanett är Norsk så blir det så och då ska vi vara lite roliga och ha på oss rött, blått och vitt och sen ha nördglasögon, Snakebites kostar £1.95 så det blir nog riktigt drag som vanligt!
Igår var Emma och Georgina helt underbara! På vägen hem från skolan säger Georgina "I love you, Ida" så säger Emma "Me too, I love you too Ida!" Dom är så underbara och det kommer att skära i hela hjärtat på mig när jag lämnar dom. Men jag vet at jag får umgås med alla raringar hemma med, ser fram emot att spendera massa tid med Emilia och Linnéa!
Jag & Emma :)



Georgina & jag :)





Jag och Tessan som Man U spelare i Slug!


Awesome days.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha guld Ida! Sjukt länge sen du var på Mauritius på tiden med en update! ;) kul!

2012-05-15 @ 15:31:56
Postat av: tessan

woooooop

2012-05-15 @ 22:28:35
URL: http://tessanbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0