Awesome

Rubriken är precis hur jag kan förklara hur det är! Allt har varit så bra nu :) I söndags drog jag, Tessan och Jeanett till Fulham för att kolla på alla Chelsea spelare, såg Chole, Drogba, Luiz, Torres och alla dom där och det var grymt men dom kastade selleri och broccoli, inte för att jag vet vad det skulle vara bra för men dom sjöng "Seeeeeelleriiii seeeeeelleriii" samtidigt som dom gjorde det. Frågade några och dom sa att det var en slags tradition för Chelsea haha! Tuben var så full på hemvägen att vi inte kom med dom första tågen hem eller ja Tessan och Jeanett drog ju till Walkie, jag var så hungrig, trött och "sur" för att man inte kom fram någonstans så jag bestämde mig för att åka hem och göra en toast och en kopp te och sova istället :) Igår drog jag och Tessan ut på en pw och gjorde massa benövningar i Wimbledon Common, måste iaf ha sett jäkligt roligt ut med tanke på vad vi gjorde! Hade iaf radio på telefonen så vi hade någon form av musik att röra oss till :) Idag, tisdag har det inte hänt så mycket. Skypade med Emilia i typ 2 timmar sen kom brorsan dit så skypade jag med han i ca 20 min och så fick jag se min hjätrevän Arvid idag. Köpte glass med Emma & Georgina, lekte i trädgården, solade lite. Ikväll har jag ätit resten av glassen Ben & Jerry's The Vermonster (Marple syrup ice cream with caramelised pecans a caramel swirl) as gott! Om exakt en månad idag så är det Midsommarafton och exakt den dagen kommer jag hem och då ska jag pussa på den där sötnosen med 4 ben! Oh, får inte glömma att jag faktiskt bokade flyget hem idag också, lite sent kanske men inte för sent. Ska under den närmaste tiden med skicka hem en kartong på 30kg, ska bli så skönt att bli av med lite saker. Ska ju springa det här cancer racet på söndag med och då ska jag skänka alla kläder jag inte använder, blir bara onödig plats när man ska hem. Ännu en bra sak med att springa det då ;) Måste bara passa på att säga att Tessan & Jeanett är guld värda! :) Nu kommer det lite bilder, i smått format! Btw, vädret har ju blivit för jäkla bra idag, hade uppåt 26 grader. "HEJ SOL, VÄLKOMMEN SOL" säger jag efter 6 veckor med REGN! Tänker också på kusin i Italien nu som bor i hennes bil med hunden, medans dottern bor hos några kompisar många mil därifrån. Hoppas att all går bra för dom tillslut!
Bye bye

Kommentarer
Postat av: tessan

idaaaaaa, va sot du e... du e ocksa guld vard :D

2012-05-23 @ 00:04:28
URL: http://tessanbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0