Ob-la-di, ob-la-da life goes on brah!

Livet går faktiskt ganska bra just nu, jag är glad. Jag har nämligen fått jobb här, igen :)
Tråkigt bara att inte alla kan glädjas med mig, jag är ung och kan leva livet, jag behöver inte tänka på pension än, om några år kan jag göra det men inte just nu. Jag vill leva livet innan jag stadgar mig på en specifik plats i världen och London är kalas bra för det. Tänker bara att alla skulle få ha den här chansen för den är faktiskt riktigt grym!


Har varit väldigt upptagen så därför jag inte har bloggat. Har packat och grejat, idag kom kartongen hem till mamma och pappa, öppnad! Så nu måste jag när jag kommer hem kolla så alla saker är med i den... Har ordnat allt för hemresan förutom taxi, vilket jag ordnar idag eller imorgon så jag kommer till flygplatsen.

Har en till intervju imorgon med en familj som vill att jag ska vara live-in men jag tänker inte vara live-in utan tänker vara live-out om jag nu ska vara en nanny.

Emma hade sports day i skolan idag, tror hon gillade det väldigt mycket. Hämtade upp henne tidigare idag så nu har hon en powernap nere på soffan. Ska väcka henne om 5 minuter, sen ska dom rida i 30 min sen ska vi hem igen. Allt går med sån fart. lir aldrig någon lugn stund här tydlien. Ska träffa Jeanett ikväll med, sen träffas vi inte förrens i september igen :( 

Men glad är jag att jag får se dom igen :)

Imorgon säger jag hejdå till alla, men det ska gå bra för jag kommer ju tillbaka snart igen! :)

Hey hey!

Kommentarer
Postat av: tessan

uppdatera bloggen my friend... jag vill veta vad som händer in your life :D

2012-07-23 @ 16:36:24
URL: http://tessanbackstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0