Jobbigt att flytta

Det är as jobbigt att flytta och då menar jag inte med att bära grejer, det gör jag hellre än att fixa med alla saker här borta. Känns ju inte som att dom har några bra system här alls! Sagt upp gymmet, som fortfarande tar pengar från mitt konto, ringde dom idag och då säger dom att jag inte har sagt upp mitt medlemskap fast jag har det skriftligt i mejl och tack vare dom så har jag inte kunnat skicka den där kartongen än och ja, jag blir verkligen galen här borta just nu för att ingenting verkar fungera som det ska, kommer ladrig mer skriva in mig på ett gym igen, tänker bara springa ute och göra vad jag vill sen utan att betala löjligt mycket pengar för dumma gym som inte avslutar medlemskapet när man sagt åt dom att man flyttar. Inte direkt så jag kommer att få in pengar på det kontot när jag är i Sverige.

Men men, den där Will bör ringa sen annars ringer jag tillbaka. 11 maj avslutade jag det och man ska göra det innan den 14 om man ska avsluta det, varför vet jag inte men jag bryr mig ärligt talat inte heller just nu, vill bara få det gjort.

Hatar när jag får panik för att flytta men det får jag varje gång ändå, iaf när jag ska flyga själv och konka på en massa väskor till och från flygplatsen, på tåget, av tåget. Ska bli så skönt när det är färdigt för ett tag, kan liksom inte vänta.

Nej, det finns inget glatt i den här Ida idag!

Hey hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0