I brist på annat

Vaknade kl 8.00 imorse för att fixa det sisa med kartongen som ska skickas hem idag. Vet ni hur otympligt det är att försöka väga en monsterkartong fylld med grejer? Jag började iaf att väga mig själv, tänkte att jag sen skulle lyfta upp kartongen för att se hur mycket den väger innan jag tejpar ihop den helt och hållet men när jag håller i kartongen så ser jag ju för tusan inte siffrorna på vågen! Så jag kom på den brillianta idén att låna min host mums digitala våg, där siffrorna stannar ett tag men den räknar i stones och inte i kilo. Blev sur-frustrerad-arg så jag försökte hålla ihop kartongen så sakerna inte skulle ramla ut, försöka ställe den på kortsidan på vågen då visade den ca 25 kg så jag slängde ner lite mer av all skit jag har samlat på mig under 15 månader här i London. Tejpade ihop den och hoppas sååå att den inte väger mer än 30 kilo när dom kommer och ska hämta upp den idag. Nu kom hon hem btw och visade hur man ändrar till kilo från stones haha vad osmart jag är, kartongen väger 28 kilo nu, as bra, hellre för lite än för mycket!

Om exakt 1 vecka så sitter jag på tåget vid den här tiden, nervigt men det ska bli så skönt att få se alla igen!

Också så taggar jag för fooooooootboooooooll ikväll, om Sverige vinner över Englad så är det ta mig f*n GUUUUUULD!! 

Lyssnar på Jessie J Who's laughing now, väldigt bra faktiskt. Kan inte förstå att jag sett henne live och kan verkligen inte förstå att jag sett Sir James Paul McCartney, jag vet att jag tjatar om det hela tiden men det är nog bland det bästa jag gjort i hela mitt liv, tack Drottning Elizabeth för att du firade 60 år som drottning just det här året, just den här sommaren för det är det bästa genom tiderna. Ja just det, har jag sagt att jag ska gifta mig med ditt barnbarn Harry med? Nej, det kanske jag inte har sagt men det ska vi, inom snar framtid så håll i hatten! :)

Min far är också bland det bästa som finns, min kusin och hennes dotter som bor i Norra Italien drabbades kraftigt av jordbävningen som var 20 maj, snart en hel månad sen. Dom får alltså inte bo i sitt hus pga rasrisken så dom får bo med hundratals andra i ett tältläger, där dom får dela tält med massa andra jordbävningsdrabbade människor. Så min pappa och min farbros fru med andra människor har samlat in saker som tex hygienartiklar, spel, filmer, ritblock, pennor, skor, kläder osv, sånt som behövs när katastrofer som denna dyker upp. Alltså så lyckades min pappa få lov att sända 3 stora pallar med saker, gratis. Åh vad jag längtar tills jag får ge han en stor kram nästa fredag! http://na.se/nyheter/askersund/1.1694539-hjalp-fran-sydnarke-pa-vag-till-italien

Idag är det mer studenter, HA KUL DÄR UTE FÖR NI GÖR DET BARA EN GÅNG!

Kanske skulle ta och äta frukost nu när klockan ändå slår... Lunch snart, kanske bättre med lunch då istället men vad? Jaja det märker vi väl, om 1 vecka exakt så vet jag iaf vad jag får äta när jag kommer hem!!!! :D



Boxen flyttar 1 vecka före mig :)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0