Efter regnet kom solskeeeeen

Underbart med sol nu, vaknade imorse med ett ryck då jag tyckte att jag blev lite bländad så jag rev upp gardinerna och mycket riktigt, där sken min fina sol i England. Onsdag blev mycket bättre även fast jag är super trött idag. SOmnade vid 22.00 igår och vaknar 23.30 av att den yngsta tjejen verkligen skriker och gapar på sin mamma och jag kunde inte somna om förrens 04.00 och sen upp 06.30, det tar på krafterna så fruktansvärt mycket.

Iaf så sitter jag och avnjuter en del av konserten framförd av Paul McCartney från Diamon Jubilee och det är heeeeelt underbart, kan liksom inte sluta le när jag hör det för det är bland det största som någonsin hänt mig och jag är så glad! :)

På fredag så flyttar min kartong till Sverige och det ska bli skönt med ett par dagar utan den, 30 kg, hoppas bara inte att det är för mycket i den, får fråga min host mum om hon kan hjälpa mig med att väga den. Sen är frågan hur tusan ska man få den ner för trappen haha, det är torsdag kvälls bekymmer.

Imorgon är jag ledig från 08.30-05.30 och sen slutar jag kl 18.00, dom har fixat med playdates nu imorgon så jag kan få fixa alla mina saker innan det blir dags för mig att flytta helt och hållet.

Jag längtar hem, super mycket men jag vill ändå stanna. Jag vet inte hur man ska förklara känslan mer än att det är väldigt blandat. Får nästan panik, jag är nervös nu och det kommer inte att släppa förrens jag träffat pappa i Hallsberg, det vet jag och det är jätte jobbigt nu.

Måste också säga att jag har verkligen världens bästa familj hemma, jag vet inte vad jag skulle göra utan dom :)

http://www.youtube.com/watch?v=gS1x1iFw3QE = BÄSTA NÅGONSIN!

Nu längtar jag efter min bebis med, inte alls långt kvar tills jag får hålla om han. Det kommer att vara en av dom bättre dagarna i mitt liv när jag väl kommit fram till Askersund, det som skrämmer mig mest nu är att jag nte har någon fungerande telefon så jag kan ju inte ringa om något går snett, såååå typiskt...

Lugnar nerver med att kolla filmer på youtube, som Lotta på Bråkmakargatan, Lotta flyttar hemifrån, Bridget Jones diary, The vow, Alla vi barn i Bullerbyn och ja, lite allt man kan tänka sig faktiskt. Kommer lugna nerverna på fredag med då England & Sverige spelar mot varandra, får se vem som vinner, typiskt att jag inte har min Swe tröja här men det kanske är lika bra det så man inte åker på massa spö av huliganer för dom är inte kloka och dom vill man inte ha något att göra med. Ryssland och Polen rök visst ihop väldigt ordentligt efter deras spel, dom polska huliganerna sprang runt och skrek "Russian whores, Russian whores" så 56 stycken blev gripna och 2-4 st blev misshandlade ganska skapligt med så jag sparar min Swe tröja tills jag kommit till säkrare platser för att ha den på mig :)

Lyckades med att göra en as god broccoli soppa nu idag och ja, jag blev väldigt glad för det var ju inte alls svårt att göra :)

Nu ska jag städa lite så vi kanske hörs senare ikväll eller imorgon :)

Hey hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0