Efter regn kommer solsken?

Det har vi inte märkt något av här alls faktiskt, gummistövlar är as bra att ha har jag lärt mig efter mina 15 månader här borta! Ja ja, hoppas det är bättre väder hemma än här när jag kommer hem, är så sjukt trött på det här regnet nu men om jag säger att ja älskar regn och ogillar sol, kanske den kommer fram iaf? :)

Ahh, är så trött på en speciell människa här! Jag förstår inte hur man kan bli så dum och korkad att man inte tror att andra pratar med varandra och får reda på allt den sagt iaf. Slutade med att jag blev så fruktansvärt arg i lördags, men nu nog om idioter. Behövde bara nämna det :)

I torsdags så blev det Slug och Bar Sia som vanligt. I fredags blev konsert inne i Heaven (Gay Club) jag och Lisa kollade på Maxïmo Park och dom var as bra! Drog senare till Slug, igen, tog en varsin Snakebite och sen hem. I lördags gick vi till The Alexandra och kolla på fotboll, Tyskaland och Portugal spelade, tror Tyskland vann med 2-0, sen gick vi till Slug, ännu en gång -Ja, vi lever i stort sett för den baren. Där träffade vi också den mindre smarta människan men nu är det 11 dagar kvar sen behöver jag inte se det fula trynet något mer. I söndags sov jag mest hela dagen, lekte med tjejerna ett tag osv, kul att spendera lite tid med dom här hemma innan man ska flytta hem igen. Sen kollade jag på Alla vi barn i Bullerbyn, Lotta på Bråkmakargatan och Lotta flyttar hemifrån. Det är kult filmer enligt mig, jag älskar dom. Tur att det fanns så pass bra filmer när en annan var ett litet barn.

Tänkte ta en nap nu, kunde inte somna förrens 4 igår natt och kunde inte sova ordentligt då jag skulle upp 6.30 igen. Ska ju sitta barnvakt i en annan familj ikväll så det gäller ju att man är ganska så pigg då, även fast ungarna lägger sig väldigt tidigt, vill ju inte sitta i soffan och sova när dom kommer hem efter vad dom nu ska göra. Dom skulle vara hemma vid 23-23.30.

Har inte lagt in några bilder på datan från helgen dock så det här får bli ett inlägg utan bilder :)

Hey hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0