100 år sen

Det hjar varit väldigt mycket att göra dom senaste veckorna nu förra helgen var jag ju hemma och den här helgen har det varit fullt med folk som hälsat på, inte från Sverige dock utan från andra ställen här i England.

Mitt liv här känns perfekt, jag har underbara vänner, jag har en bra familj, jag ska gå ut med mitt CV snart också. Jag har bestämt mig för vad jag ska göra och jag hoppas det kommer fungera riktigt bra. I mars så slutar jag i min familj, då jag har varit här i ett helt år och då vill jag hitta mig ett jobb så jag kan flytta ut härifrån och börja jobba och som sagt ha mitt helt egna liv här i London. Det här är någonting som jag verkligen vill göra och det känns som att jag kommer lyckas med det om man lägger ner väldigt mycket tid.

Nu på torsdag så kommer Emilia och Linnéa, det ska bli så kul, få visa dom runt i min nya hemstad :)

Som sagt, just nu känns allt så himla bra och jag känner mig jätte glad, det var nog det jag ville ha sagt folket så nu vet ni!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0