Unbefuckinglievable

Igår var det en jävulsdag! Först försova sig, halka ner för trappen för att ungarna ska åka på arslet ner och för att Engelsmän inte vet hur fan man bygger en ordentlig trapp! På eftermiddagen så är det en ungjävel på bussen som ber mig att hålla käften, ungfan!

Idag har det varit bättre, ingen försovning, halkande i trappor eller uppkäftiga ungar.. än! Emma var lite kinkig när vi inte skulle ta bussen utan gå istället, men hon ville hellre komma försent bara för att få ta bussen!

Så jag är helt slut idag plus att jag inte känner mig kry, är förkyld, ont i huvudet och ont i halsen! Så typiskt. Jag är inte vän med flygbolag heller, inte alls.

Jag hatar vissa människor, otroligt mycket! Ibland hatar jag mig själv för att jag hatar dom men oftast älskar jag mig själv för att jag kan hata dom och säga det till dom! Men så är det..

Tänk att det bara är 29 dagar kvar idag tills jag kommer hem, jag kan knappt bärga mig längre, vill att tiden ska gå fortare och fortare nu! Jag saknar pappa jätte mycket, bästa av allt är att han ska göra kalopps åt mig tills jag kommer hem med massa sås och så ska jag få chokladpudding till efterrätt och att det är pappa och Arvid som hämtar mig i Hallsberg, bättre kan det fan inte bli! Nu ska jag lägga mig ner en stund och bara koppla av en sväng!


Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0