Sovmorgon?

Ja jag försov mig idag.. Skulle gått upp 6.40 men vaknade av att någon knackade på min dörr 7.13 PINSAMT! Ja så det var att springa ner och fixa allt för tjejerna och dom fick stressa i sig frukosten, stackars ungar! 7.40 var vi iaf påväg till skolan och nu har jag precis nästan kommit hem igen och jag tar mig en riktigt stor kopp kaffe nu, kan inte komma ihåg sist jag drack kaffe faktiskt men längesen var det! Igår tror jag att jag somnade 7.30 på kvällen, inte klokt och så försover man sig iaf! Ja ja, igår var det iaf exakt 1 månad kvar tills jag kommer hem och det känns ju helt underbart så idag är det alltså bara 30 dagar kvar, det är helt sjukt verkligen! Vart tar tiden vägen? Jag har ingen aning iaf! Bara att jag måste börja göra nått när jag är här, kan ju inte bara springa runt såhär så nu har jag bestämt mig för att kolla efter lite jobb äntligen! Jag ska ju följa med familjen till Maritius i oktober, det har jag bestämt mig för! Biljetten kostar 982 pund, men jag betalar halva och så betalar familjen halva biljetten hur jäkla bra är inte det då! Jag betalar 30 pund i veckan till dom så jag måste lägga undan lite fickpengar med, både till Sverige och Maritius och det klarar jag inte på 50 pund i veckan, vad ska man då leva på? Klart jag behöver ett jobb nu! Jag kom ju hit för ett jobb så måste man hitta ett till, lite komiskt är det allt! Men jag funderar på vad faktiskt, ett jobb där man kan jobba helger eller dagar när man är ledig mitt på dagen. Ja det återstår att se helt enkelt.

Igår var en jäkla skitdag! Jag sov nog bara 2 timmar under natten och sen jobba hela dagen, somnade inte förrens 4.30 på söndagsnatten iaf vilket störde mig enormt mycket! Var nog därför jag somnade så tidigt igår, idag ska vi iväg lite senare ikväll och fira Kristiina som fyller år idag! Ska bli kul men jag tänker inte komma hem sent för jag vägrar att försova mig imorogn igen!

Kan knappt vänta tills det är dags för mig att sätta mig på planet till Sverige, även fast det bara är för en helg så känns det jätte skönt att bara få göra det, ännu bättre kommer det vara att få sätta sig på tåget från Arlanda till Hallsberg! :)

Nu ska jag göra något mer vettigt utav den här dagen så vi hörs säkert imorgon!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0