Skratta eller gråta?

Haha ja det är frågan! Hörde att askmolnet har flyttat sig högre upp så med tur kan jag allt komma hem och det känns ju skönt faktiskt! Men jag ska inte fira förrens jag är i Sverige antar jag.. Jag och Agnes gick som vanligt till Berties för där har vi inte varit på 2 veckor och kommer antagligen inte att dra dit på ca 3 veckor för det är fullt upp nu! Skulle förresten träffa en kille där men han dök aldrig upp, hmm! Det var någon lustig karl som kom fram till mig och började säga hur söt jag var och hur fin jag är och att jag var för fin för att dricka pints och att jag skulle vara en modell och massa skit.. Jaja träffade annat folk med som faktiskt var trevliga. Den ena tjejen stod och tittade på mig hur länge som helst och det blir ju jobbigt efter en stund när man känner att någon tittar på en men sen ursäktade hon sig iaf och sa att hon kunde inte sluta titta på mig för att jag var så vacker! Ja haha jag vet inte vad jag ska säga..

Hur som haver så saknar jag min Terese jätte mycket och det är sjukt hur bra hon känner mig :) 12 dagar kvar nu och det är inte mycket, inte alls mycket! Det är också sjukt hur man lär känna sig själv när man är borta, man upptäcker så mycket om sig själv som man inte visste fanns.

Människor förresten, jag tror inte att alla människor har känslor, det blev liksom en miss för man glömde installera det i dom stackarna som inte känner något! Men jag har fortfarande känslor och kan känna, vet liksom inte hur jag ska förklara, man känner sig jävligt bortglömd iaf, men heeelt ok för då vet jag!

Agnes flyttar tillbaka 11 juli och vad fan händer sen då?? Vi kommer inte att ses på 3 veckor snart! Fick just världens bästa sms av henne "Aww...thanks honey. I'm glad that you still had fun. Anyway I had a lot, got very drunk and I absolutely love to be with you. And get your self ready for an other great evening. Love you xxx." Saken är den att man lär sig var man har alla, här träffar jag verkligen vänner för livet! Vi har varit med om samma saker eftersom vi jobbar med samma sak här borta, man bara lämnar allt och sticker, så känns det. Sen har man iaf familjen kvar hemma när man kommer hem om det inte finns några andra kvar.

Bakisdrycken här iaf är Coca Cola Cherry, gööööött!

Skrev ett väldigt långt blogginlägg igår iaf men det sa bara poff så var det borta! Men nu är det ett nytt här för att jag inte bloggat på väldigt länge!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0