Nytt utseende!

Ja nått skit måste man ju göra, det andra såg ju bara för jävla tråkigt ut och jag känner mig rätt nöjd över det här nu :)

Idag har det hänt grejer. När jag väckte på Emma imorse så blev hon fly förbannad på mig, värre än vad en tonåring kan va! Hon till och med sparkade mig! Mig sparkar man inte och speciellt inte på morgonen när jag nyss gått upp! Så jag tog tag i henne och lyfte ner henne från sängen och då blev det ett jävla liv så jag sa åt henne att komma ner nu och gick före henne men hon kom ju inte ner för när jag kom upp igen så låg hon i sängen.. igen! Så jag tog tag i henne igen och lyfte ner henne till köket där hon skulle dricka sin mjölk och hon bara skrek och skrek att hon var då ingen bebis och sparkade mig ännu mer! Så satte hon sig vid bordet efter mycket om och men fast hon vägrade sitta ordentligt så jag sa till henne både en och fyra ggr och fick bara till svar: Hmm! Då började jag bli förbannad på riktigt och tog tag i stolen och flyttade den så att hon bara kunde sitta ordentligtoch så skrek hon till mig igen att hon inte är någon bebis då sa jag till henne att sluta bete sig som en och då började hon gråta och skrika ännu mer! Hennes pappa kommer ner och frågar med "söt" liten röst; Vad händer min prinsessa? Prinsessa?! Här finns då jävlar inga prinsessor denna morgon! Så frågar han henne; Är du trött? - Ja, nickar hon. - Kom och sätt dig i mitt knä. Skapligt bortskämd den där ibland och det förstörde min dag för så har hon hållt på hela dagen! Det var en befrielse att få lämna av henne på dagis idag kan jag säga! Georgina däremot har varit en ängel idag och gjort precis som jag har sagt åt henne att göra! :)

Jag är så jävla trött på tyska människor! Vad fan har dom här att göra?? Nu kan dom jävlarna inte ens säga hej! Vad fan är det för fel på dom? Ibland undrar man om man inte duger men så kommer man på att det gör man faktiskt visst för annars skulle jag väl inte ha några vänner! Åk hem med er, idioter! Idag är en arg dag, skönt att jag har tagit helg nu! För jag har hotat ungarna med att om dom inte är snälla så flyttar jag hem till Sverige igen.

Ja just, idag är det exakt 3 veckor kvar tills jag kommer hem och det känns helt jävla underbart! För om exakt 3 veckor sitter jag hemma i våran kökssoffa och äter pappas kalopps med potatis och massa sås och sen ett stort jävla glas SVENSK mjölk!

Jag har kommit på att jag saknar farmor alldeles för mycket nu, tänker på henne varje dag faktiskt och det känns som igår jag träffade henne även fast det snart är 6 år sen hon gick bort!

Jag tycker inte om att åka buss här längre heller! Idag när jag och Emma satt på bussen så flög helt plötsligt dörrarna upp och bussen tvärnitade och vi bokstavligen flög fram och dom idioterna saktar ju inte ner när det kommer fartgupp heller så man flyger ju nästan 1 dm upp i luften och sen ner igen, man kan ju vara glad att man inte har problem med leder osv!

Ja ja, nu har jag avreagerat mig lite på bloggen så snart blir det att kolla på gårdagens Efterlyst. Jag ogillar också att min Voddler inte fungerar här, känns så typiskt när man vill kolla på film. Tvn här är ju alltid ockuperad av pappan i familjen så film får det bli på dagtid om man ska se något.

Hörs nog imorgon så godnatt på er!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Rolls-Royce

What a fuck!!!

You can jump in the bus, and you! - You use too many bad worlds, what the girls say about that?

2011-05-12 @ 23:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0