Nice dag!

Idag ska jag bara njuta av att vara ledig en stunbd för ikväll ska jag vara barnvakt men blir ledig lite senare mot kvällen så det ska bli skönt! Idag har jag iaf sovit ut eller ja, jag har vaknat ett par ggr under morgonen utav barnaskrik men det är väl sånt man får räkna med :)

Har hört talas om att jag använder på tok för mycket svordomar i min blogg så jag läste några utav mina senaste inlägg, jo mycket riktigt så fanns dom där och det känns väl inte jätte kul att läsa dom faktiskt så nu ska jag försöka sluta skicka in svordomar här och var!

Jag ska snart hoppa in i duschen sen fixa iordning något att äta och sen sätta mig ute i solen och bara njuta för halv 5 ska jag vara barnvakt tills deras pappa kommer hem och det ska faktiskt bli mysigt att få ha dom en sväng på kvällen! Ska kanske eventuellt vara barnvakt imorgon med för då ska dom ju kanske ut men det betyder också att jag sparar pengar och det känns super skönt!

Skrev förresten fel igår, igår var det exakt 4 veckor kvar tills jag kommer hem, längtar nog hem mer än vad jag tror! Men när allt känns så nära, klart man längtar hem ännu mer och något som är ett måste, mer än allt annat är att ta Arvid på sköna promenader och så har jag faktiskt tänkt att jag ska bada i gårdsjön någon av dagarna och det blir väl antagligen på lördagen då eftersom att jag kommer hem sent på torsdagkväll och sen är det Linnéas student på fredagen, men vi får se! :)

Jag saknar verkligen min pluttiplutt där hemma, han är verkligen mitt allt, jag kommer aldrig att åka ifrån han igen efter jag har gjort mitt år här!

Nu är klockan 13 här så det skulle väl passa väldigt fint med en dusch nu och sen koppla av lite mer tills det är dags att ta över ungarna! Så vi hörs! :)


Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0