Maj

Inte klokt att det redan är 4 Maj nu, det var ju inte längesen det var mars eller nyår till och med! Tänk också att det bara är drygt en månad kvar tills jag hälsar på hemma! Säger det att ingen kommer vara lyckligare än vad jag kommer att vara då, tänk att få pussa sönder Arvid, han kommer aldrig att komma ur mitt grepp! :D
Fan jag borde skaffa mig ett jobb här så jag kan jobba varannan helg eller nått, då kanske jag kan följa med till Mauritius och sen flytta hem till jul! Gud vad svårt det är att bestämma sig och jag har ingen annan som kan göra det åt mig, känns som att vad jag än bestämmer så är det fel och jag kommer att få ångest! AHH! Får ta hjälp av min bästa vän musiken tror jag. Engelskan går iaf suveränt, vissa uttal som inte är korrekta bara! Som sagt, riktig beslutsångest men jag ska försöka bestämma mig tills ikväll, vill jag ha sommar eller vinter i oktober? Jag har haft över en vecka på mig faktiskt så dom förväntar sig nog svar ganska omgående. Men annars mår jag bara fint, finns inget som spökar i mitt huvud nu och hur skönt är inte det? Jag har nog precis allt man kan önska, kanske en hårklippning snart för det behövs verkligen! :)

Fick förresten höra här om dagen att jag såg ut som Kate Middleton haha vilket skämt!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0