London är bra!

Efter min korta tid här så har jag insett så mycket, jag missar inget utan jag vinner på allt, så ser jag det! Idag nådde jag också en gräns som fick mig att göra något som jag vanligtvis inte gör, jag har sagt upp kontakten med en kompis och jag känner mig otroligt blåst, borde ha kommit på det tidigare men så är det! Jag mår mycket bättre här och jag slipper skiten som är hemma! Just nu vet jag inte vad jag känner, lättnad tror jag men vi får se hur det blir med det. Jag är iaf glad för alla andra jag har hemma som jag kan prata med och som förstår mig! Jag pratade med mamma och pappa över telefonen idag och dom gjorde mig verkligen glad igen, det är väl därför man har dom? För att dom alltid är bäst? Idag fick jag ett sms av Linnéa med där hon skrev "Blä, vad jag började sakna dig nu :/" Det gör mig också så glad, för då vet jag att jag är lite saknad ibland!

Jag lär mig så mycket här borta med och det är jag stolt över, hoppas det fortsätter så nu tills det är dags att flytta hem igen och när jag gör det så vet jag inte alls vad jag ska göra, men det är väl lång tid kvar tills dess?? :)

Just nu vill jag att den här dagen ska bli kväll så man kan få en ra start på en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0