Ledig dag

Ja, här sitter man nyduschad och jävlig och lyssnar på min just nu favotit Lady Gaga - Judas! Den är ju så jävla bra alltså! Bloggar för tillfället bara för att Emilia sa åt mig, skulle ha gjort det i går men var för trött för att ens kunna fatta vad jag gjorde så jag slog ihop ögonen istället! Får man säga med att det inte är långt kvar tills man kommer hem en sväng, då ska jag sova så lite jag kan, det lovar jag! Man måste ju hinna med så mycket man kan och en glass i hamnen är ett stort måste! Det jag sakanr mest hemifrån måste vara maten, Svenska maten men när jag flyttar härifrån så måste jag säga att jag kommer sakna Starbucks mest antagligen, hoppas verkligen att det kommer fler till Sverige snart för det finns bara en i Arlanda tror jag!

Maskerad nästa helg, HJÄLP!!!! Vi ska klä ut oss till kändisar men vet inte vem jag ska vara, funderade på Gene Simmons igen men det är fan inte lätt och jag vill inte spraya mitt hår svart igen för då får jag aldrig ut det, vet bara hur det slutade sist och det var inte kul kan jag säga! Vet inte vad man ska vara, helst lätt. Måste bestämma mig tills imorgon då jag ska dra iväg och handla, suck!

Idag blir det iaf in till Wimbledon en sväng och kika på lite saker i köpcentret, vet inte vad men det är så fint väder så man måste ut och göra något :)

Ja, här om dagen så mötte jag några killar i Wimbledon och när jag hör dom prata, tror ni inte på fan att det är Svenskar?? Jaja, man blir ju alltid lika förvånad när man hör Svenska här för man blir lite chockad :)

Nu är det dags för att föna håret och sen äta något innan man drar! :)

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: emilia

Säger du aldrig hej till svenskarna när du möter dom? Kan kanske vara din bästa vän som går förbi! :p

2011-05-06 @ 14:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0