Helt normalt

Ja, jag kan ju säga att sen jag flyttade hit så har det blivit FÖR mycket party! Oftast är vi ute både fredag och lördag, har vi bestämt att vi ska ha en lugn helg och bara gå på bio osv så blir det sista-minuten-ändringar på det! Är så glad att jag satt barnvakt igår för jag var iaf i sängen vid 10 men somnade kanske inte förrens 12 men det gör inget! I fredags behövde jag inte sitta barnvakt så det blev att gå ut med Blonda Kristiina, vi drog till The Slug där vi delade på fösrt en flaska rosé och jag har lärt mig drick rosé nu, jag trodde att det var äckligt eller hade fått för mig iaf! När den var slut så ja, då var det dags för en till och när den var slut så drog vi upp på dansgolvet och där träffade vi 2 killar men jag och namn går inte ihop på fyllan så jag kommer inte ihåg deras namn, Kristiina köpte rom & cola och jag köpte en snakebit. Efter ett tag fick vi för oss att vi skule ha race med det vi hade kvar och det var typ allt. För er som inte vet vad snakebit är så kan jag tala om att det är hälften öl, hälften cider och lite tranbärssyrup och jag bokstavligen hävde i mig den där drinken och vann, förstår inte varifrån orken kom till att svälja i sig hela drinken. Jaja, dom där killarna bjöd med oss till ett annat ställe, kommer inte ihåg vad det heter men dom bjöd på inträde och drinkar utan några baktankar. Dom köpte rom & cola till os där och det var halvliters glas kommer inte ihåg hur många vi drack men det blev kanske 3 st rom & cola där sen drack vi shot. Så såg den kvällens fylla ut och högklackat är inget jag är van vid så mina fötter höll på att döda mig! Satt och väntade på bussen och då kom det fram 3 svarta killar och frågade om jag ville ha en cigarett, väldigt skumma var dom och jag tackade nej men dom fortsatte att tjata på mig och sa hur söt jag var osv men jag lyssnade på musik och låtsades inte bry mig eller höra dom men dom fortsatte iaf, så jag gick bort till några killar och tjejer som väntade på samma buss och pratade lite med dom och dom var jätte trevliga och dom hade också hört dom där killarna och sa att jag skulle ackta mig för sånt. Gick på bussen, gick sedan av bussen och kände att jag inte kunde gå längre, kunde knappt stå på fötterna för att det gjorde så ont! Tog av mig skorna, kom på att jag hade svarta tjockare strumpbyxor på mig så det blev att ta av dom med för att inte förstöra dom så ja, jag gick barfota hem för jag stod inte ut med smärtan skorna orsakade mig!

På lördagen vaknade jag med världens bakfylla, värsta bakfyllan jag haft här och har inte mått så dåligt på länge! Tackade Blonda Kristiina för att hon fick ut mig, vi drog till Nando´s och åt mat, stark mat fy farao vad gott det var! Gick runt och ögonshoppade lite, gick senare till McDonald´s och köpte glass mycket behövligt! :)

Senare mot kvällen satt jag barnvakt och det var jätte skönt att bara sitta och mysa för sig själv och kolla på tv, drack massa te också... Mums!

Insåg i fredags med att då hade jag varit här i exakt 2 månader och idag har jag varit här i 9 veckor, helt sjukt! Jag trodde aldrig att jag skulle klara av nått sånt här men titta, jag är kvar! 18 dagar kvar nu sen drar man till Sverigeland och det ska bli helt ***** underbart kan jag säga!

Nu ska jag röra mig mot duschen och sen ska jag in till Wimbledon för att byta strl på min bikiniöverdel och sen ikväll skulle Maria laga nått som lät jätte gott! Potatis, fläsk och champinjonsås, UNDERBART!


Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0