Helg, shopping och party!

I fredags blev det lite barnvakt från halv 5 till 7, det var inte så farligt sen efter det drog jag ut till The Slug med Agnes och där delade vi på en flaska vin sen drog vi till Putney till B@1, ett as roligt ställe faktiskt! Bartendrarna är super och dom är roliga med och kan bjuda på sig själva! Det var iaf ett jätte konstigt par där, dom höll på med varandra hela tiden och så fort det kom fram ett annat par som skulle beställa något så började tjejen från det konstiga paret iaf att ragga på den andra killen och den killen från det konstiga paret började ragga på den andra tjejen! Jätte konstiga iaf och dom jävlades med precis allt och alla så det var skönt när dom tillslut drog sin kos :) Påväg hem så träffade jag en kille som heter Oliver vars mamma är svensk så han började prata svenska med mig förvånad blev jag men inte chockad. Jag har börjat vänja mig vid att det är mycket svenskar här nu men det är trevligt med att höra lite svenska ibland.

Igår drog jag, Agnes och Kristiina till Putney igen för att vi skulle shoppa. Jag hittade massa fina klänningar som dock var lite för dyra vid just det tillfället. Jag vill hitta något fint som jag kan ha på mig på Linnéas student men jag får ta det en annan dag istället! Jag skulle också kolla på skor inne på Office men det slutade med att jag chockad kom ut därifrån med en killes nummer och som också jobbar där inne! Jag blev faktiskt så chockad när han började prata med mig om att vi kunde gå ut och ta en drink någon dag och sen helt plötsligt ge mig hans nummer. Han var mörkhyad med dreads och det känns inte alls som min typ av killar. Jag raderade numret efteråt för det behöver jag absolut inte ha plus att det kändes väldigt olustigt när man går inte för att kolla på skor. Berättade min historia för Maria och hon sa att hon skulle ringa huvudkontoret för att klaga, om jag ville det och det ville jag faktiskt att hon skulle göra och så blir det. För övrigt hade jag en kanon dag i Putney! Senare på kvällen gick vi ut jag, Agnes, Kristiina och Laura, vi firade att Laura klarat sin Examen och att hon fick högsta betyg med, inte dåligt! Så nu kan hon plugga på vilket Universitet hon vill här i England! Vi träffade Patrik med, svensken som är så rolig att prata med haha! Sen när dom stängde så åkte jag hem, tog bort sminket och somande riktigt skönt!

Vaknade upp vid halv 12 idag, jätte skönt och jag kan säga att jag har inte rört mig alltför mycket idag, typ till toaletten, köket och tillbaka till sängen igen! Jag har slöat med massvis av te och film! Sen har jag kollat på Stockholm - Arlanda med vilket gör mig jävligt nervös för att flyga snart! Känns som att något kommer gå fel men det är nog bara inbildning för dom har bara tagit med saker då det hänt något, onödigt är det väl att filma när det inte händer något, som en helt vanlig dag kanske?! Det bara måste gå bra, man har inte jätte bra erfarenheter utav flyg. Är det inte den ena som spyr över den andra så är det plan som ställs in och sen tar det lång tid att flyga! Men det är ju bara jag som nojar över det tyvärr. Vill att någon ska vara nervös med mig!

Jag ska iaf dra med mig alla tjejer till Hyde Park 25 Juni då det faktiskt är Midsommar och då jäklar blir det party! Sill och snaps är det som behövs, eller något godare än snaps kanske som öl eller vin! Dom börjar tidigt i Hyde Park men vi drar nog dit vid 4 då alla redan är svin fulla!

Jag har konstigt nog fått höra att jag liknar Kate Middleton en gång och så har jag fått höra att jag liknar Avril Lavigne, lite lustig känner jag för jag tror inte att många håller med dom haha!

Jag har jaft ett kort men bra snack med, mamma, pappa och Daniel! Det var super skönt faktiskt för jag skanar dom så mycket nu men det är ändå så nära. Det är 25 dagar kvar idag tills jag får krama om alla mina raringar hemma! Om exakt 25 dagar så sitter jag på tåget till Hallsberg och kan säkerligen knappt bärga mig. Vet att jag är tråkig som tjatar om det jämt men jag längtar faktiskt och jag känner mig som en mycket bättre människa nu. Jag har börjat träna nästan varje dag i veckan nu och det är kul, hoppas bara det ger reslutat snart med och så fort jag har hittat bra springskor så ska jag börja springa med. Tråkigt att det inte finns mycket skog häromkring som man kan springa i men man får springa på stan istället haha!

Det bästa med flyget iaf är att jag kan vara uppkopplad på nätet under flygningen, SUPER! Hoppas bara att det finns någon som kan joina mig under tiden :)

Nej nu ska jag snart måla naglarna och sen kanske vara lite social innan det är dags att gå upp en sväng igen! Ha det så bra alla nu!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ida raring, du är för rolig.. Och när du berättar om allt roligt som ska hända kan man inte annat än bli lite avis "LITE"... Saknar dig enormt. O bra förresten att du raderade numret! puss på dig!

2011-05-18 @ 01:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0