Full fart!

Idag har det gått fort som bara den, vet inte vart tiden tagit vägen.. Meeen, jag har städat hela huset idag medans jag rockat bra musik i lurarna! Det tog nästan 2 timmar och det är ju helt okej faktiskt :) Georgina har varit och ridit idag, då passade jag och Emma på att springa runt i Wimbledon Common och innan vi hämtade Georgina så var vi i massa leksaksaffärer och kollade lite! Måste ha med mig något rart till syrrans ungar ju!

Emma raringen somnade på bussen, tyckte så synd om henne för hon var så trött och kunde inte hålla ögonen öppna hur mycket hon än kämpade! Hon fick sitta och sova i mitt knä och så bar jag henna till nästa buss så hon fick några minuters sovande och efter det blev hon riktigt pigg! Vi kom hem vid 5 på eftermiddagen vilket är ganska sent men så är det, gav ungarna ett snabbt mellanmål och sen lekte dom och jag städade upp lite mer i köket sen kom Maria hem och då skulle tjejerna bada och sen har vi bara suttit i köket och snackat skit.

Imorgon ska jag åka till IKEA, helt underbart ju! Få längta hem lite mer än vanligt eller ja, där känner man sig ju nästan som hemma :)

Nu blir det tv play och sen sova för imorgon kväll tar man helg!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Zeeba

Åå låter helt underbart Ida! Vilket äventyr du hamna på =) Njut som bara den så ses vi snart många kramar zeeba

2011-05-19 @ 11:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0