Ångest

Imorgon är det exakt 1 månad kvar tills jag kommer hem en sväng, ska bli jätte skönt att få träffa alla igen, idag har jag haft ett rejält återfall av hemlängtan + att jag har gått och blivit sjuk! Gått hem 2 nätter i rad då det regnat och det kanske inte är världens bästa idé va? Men vad gör man inte när man missar sista bussen hem! I fredags natt så pratade jag med Börja & Kim och det var fantastiskt kul faktiskt och igår natt pratade jag med Börje & Andreas, Andreas är väl bara för härlig! Jag saknar alla så otroligt mycket nu men jag tror det är för att jag vet att det inte är långt kvar tills jag kommer hem en snabbis, därav mitt återfall idag kanske. Jag har legat i sängen hela dagen idag, blivit dödsförkyld och har jätte ont i halsen och det är väl för att jag gått hem i regn om nätterna! Nu kommer det inte bli mycket ränna ute eftersom jag måste spara mina pengar, till allt! Resor hit & dit, fickpengar hej och hå, ja det är så min framtid ser ut just nu :) Jag vet fortfarande inte vad jag vill plugga till när jag flyttar hem igen, kanske skulle börja med att plugga upp några ämnen innan man tar en utbildning, men jag vete tusan faktiskt så svårt det här! Nått vill man ju göra när man kommer hem, iaf flytta hemifrån!

Det har inte hänt så mycket utöver mina andra helger nu, The Slug och Berties, det är dit mina pengar har gått, det mesta av mina pengar iaf! När jag får mina skattepengar så blir det att boka resan hem för i sommar och sen spara resten för det kommer gå åt, nästa helg vet jag inte om jag ska ut faktiskt, ska nog bara ha en lugn helg med film och kaffe :) På så sätt sparar man ju också pengar! Jag måste sätta mig och skriva ett CV på engelska med så jag kan börja jobba om helgerna för jag måste ha mer pengar man klarar sig inte på 80 pund i veckan om man ska leva som jag gör. Vet bara inte vart jag skulle få tag i ett helgjobb och jag vill nog inte jobba på pubar, butiker är mer jag faktiskt! Eller Starbucks kanske skulle vara nått :)

Nu ska jag ha te så hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0