23 dagar kvar!

Igår var det en vädigt skön dag, förutom att jag är så trött hela tiden. känns som att jag inte gör annat än sover, sover och sover. Igår tränade jag iaf, orkade verkligen inte idag men det blir nog nya tag imorgon igen och kanske en löparrunda i veckan. Igår fick jag reda på med att London är bombhotat, likaså Irland där dom bombade idag tror jag det var. Så man åker väl inte in till city bara sådär nu då iaf inte på helgerna och så åker man helst inte tunnelbana. Vi får väl hoppas att det lugnar ner sig snart!

Jag och Emma hade en riktigt rolig dag igår. Georgina var på playdate så jag och Emma hade hela eftermiddagen för oss själva. Vi gick till parken och hade picknick, rostbiffsmörgåsar med potatissallad i och det var riktigt gott! Emma sa något riktigt kul till mig så jag kunde inte sluta skratta åt henne! Hon sa; Ida, you are new.. In true life! Och det där true life var så jäkla kul och sättet som hon just sa det på var kul! Vi tog knasiga bilder och lekte överallt, vi hade alltså jätte kul.

Idag har jag varit helt slut och jag har ingen aning om varför men det är väl så det är. Kanske inte får i mig tillräckligt med vitaminer eller något, vad vet jag. Men det ska bli bättring med allt nu. Om 23 dagar sitter jag hemma i Askersund och bara myser med min familj, det ska bli underbart och jag ska le hela helgen lång. Kan inte vänta tills jag får ta Arvid på en rejäl promenad! Jag har redan börjat fudera på vad det är jag ska pcka med mig, får väl kolla SMHI första antar jag så jag inte tar med mig fel sorts kläder, vilket kunde vara korkat! :)

Men klockan börjar närma sig 9 här nu, så det blir väl att glo på nått och sen sova faktiskt.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0