Sverige imorgon!

Japp, imorgon så drar jag! Blir en lång och ensam resa vilket är tråkigt men vad ska man göra. Ska iaf bli skönt att komma hem och få bli lite ompysslad med svensk mat osv. Just nu är jag stendöd! Jag är så trött.. Vaknar med jäma mellanrum under natten och så drömmer jag mardrömmar hela tiden, vaknar med ryck och tror att jag har försovit mig. Om allt går som det ska så ska jag sova på flyget, vågar knappast somna på tågen här i London haha!

Nu är det dags för att städa ett trevåningshus och det känns ju jätte kul eller inte. Checklistan är snart helt avprickad! Känns som om jag bara svamlar om konstiga saker nu, är så trött men det är väl lika bra att sätta igång med allt så det blir kväll idag med! Imorgon blir det Sverige och träffa dom underbara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0