Snart dags!

Okej, jag har fått en otrolig hemlängtan nu när jag vet att det är så nära! Om 3 dagar exakt stannar mitt tåg i Hallsberg och där kommer antagligen pappa, Emilia, Linnéa och Arvid sitta! Jag längtar efter att få pussa på min lilla gris där hemma. Jag är faktiskt lite nervös över att träffa han, men han borde känna igen mig tycker jag! Linnéa sa att han har en ny favorit nu, nämligen henne... Vi får väl se när jag kommer hem, vi får väl se!

Jag har faktiskt redan börjat packa lite nu, saker som jag inte använder och tänker ta med hem igen och saker som bikini, Linnéas studentpresent och lite sådana saker, har tex redan packat ner mina biljetter så dom inte blir glömda. Vet ju hur stressigt det blir när man väl ska iväg. Imorgon ska jag till banken och fixa det sista med kontot osv sen blir det hem och packa iordning allt som ska med för på onsdag kommer jag inte ha tid eftersom det är städdag och sen ska jag träffa mina tjejer här på onsdag kväll innan jag drar och ja.. Sen är det bara att invänta torsdag morgon då det blir att ta tjejerna till dagis och skola och sen blir det hem en liten sväng och släpa med sig väskor till bussen, vidare till tåget och sen byta tåg för att komma till Gatwick och sedan säta sig på flyget till Sverige! Men det är inte klart efter det, för då ska jag nämligen hitta rätt tåg på Arlanda med sen känns det som att jag har gjort mit under den dagen! Ska självklart träffa familjen och alla raringar innan det är dags för en dusch och sedan sängen!

Som ni märkervill jag ju att dom här sista dagarna ska gå fort så jag får komma hem någon gång men det värsta är att jag hatar att resa själv, det är det absolut tråkigaste man kan göra. Sitta där helt uttråkad och glo. Som tur är valde jag sittplatsen närmast gången och närmast vingarna så man kanske har någon tur om det händer nått med planet. Hur som haver så vill jag träffa alla NU!

Ska kolla något på tv play nu och sen ska jag faktiskt sova. Somnade vid 10 igår kväll men vaknade vid 12 med ett ryck efter en fjantig mardröm men den var hemsk just då! Somnade om efter mycket om och men, vaknade igen 4.30 och kunde inte somna om så jag har varit vaken sen dess och nu känner jag mig trött..

God natt, ses på trosdag Sverige :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0