Byggare Bob

Vaknade tidigt imorse av att dom bankade och höll på i köket men samtidigt är det skönt att veta att dom är klara med allt snart! Somnade om iaf och vaknade strax innan 11 här, går in på FaceBook och vad ser jag? Jo jag ser att Sara och Tommy har blivit föräldrar till den lilla Devin, "kommer från Irland där det betyder poeten" (http://svenskanamn.se) Så vi får hoppas att han blir en liten poet och det råder inga tvivel om att han är världens sötaste lilla krabat! Längtar tills i sommar när jag kan få komma hem och hälsa på dom.

Det är så kul när man sitter och tänker tillbaka på allt jag och Sara har gjort under våra år tillsammans, bra saker, dåliga saker, busiga saker, alla saker! Jag minns inte hur vi fann varandra men det var någon gång på lekis och sen blev vi bästa kompisar :)

Ikväll blir det nog lugnt, kanske ut för en drink eller nått. Imorgon blir det förmodligen att träffa Jonatan som jag inte sett på länge! Eftersom dom gör det sista i köket nu ska kan man alltså inte gå in och laga mat där för allt är inplastat så då fick jag åka in till Wimbledon för att köpa något och det blev en räksmörgås och citronvatten och så går jag förbi Superdrug och då kan jag inte låta bli att gå in för dom har så mycket bra och billiga saker så jag kom iaf ut därifrån med en stor flaska shampoo, en stor flaska balsam och såklart en liten låda med Maltesers, varför ställa sån skit framme vid kassan?? Hursom, nu sitter jag hemma och funderar på att göra något men vad, det är frågan. Kankse hoppa in i duschen med mitt nya shampoo. Ska väl snart med ringa Emilia och se hur det har gått för dom idag! Jag sa till dom när jag skulle åka hemifrån igen att om en vecka så är allt normalt igen och så blev det verkligen! När jag kom tillbaka hit så växte hemlängtan verkligen i mig så det gjorde ont ett tag, jag kände inte ens för att äta men nu flyter allt på igen och skönt är ju det! I juli ska vi iaf ringa in till skolor för att se när dom tar in till Collage för jag ska börja läsa när Emma börjar skolan i september och då är jag ledig från halv 9 till 3 om dagarna och till jul har jag nog bestämt mig för att flytta hem då jag vill utbilda mig till något och sen börja jobba. Det är nog dom mål jag har just nu. Jag ska ju följa med familjen till Mauritsius i oktober med, det kommer ju att bli farligt skönt med. Jag fick en jätte fin långklänning av Emilia med när jag ver hemma och den tycker jag verkligen om så när det blir bra väder här igen så ska jag börja använda den!

Igår kväll låg jag och kollade på svt play i min säng och så höre jag hur det började regna och sen öste det bara ner och så kom åskan ett tag med, eller "Oskar" som jag kallade det när jag var liten!

Det är så kul att sitta hemma och lyssna på tjejerna när dom har "playdate" Emma som är 4 år lägger in kommentarer ibland och dom låter dåhär; "Oh man"! Haha dom är för roliga ibland! :)

Nu ska jag göra nått vettigt eller mindre vettigt!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0