Barnvakt

Ikväll ska jag sitta barnvakt åt tjejerna här, lägga dom i sängen och läsa godnattsaga för dom. Mys!
Imorgon jobbar jag ca 3 timmar med men då har jag bara Emma och sen är det helg för mig, undrar dock vad som händer! Förresten så springer det runt massa tennis kändisar i Wimbledon, just nu spelar dom för fullt och Pippa Middleton var här igår, stora skriverier om henne fast det är syrran som är gift med prinsen.

Känner mig fortfarande lite ledsen över att jag bara kan komma hem över en helg i augusti istället för 10 dagar, Man hade velat göra så mycket som nu tyvärr inte går att göra på så få dagar. Får nog bli som sist och spendera mesta delen av helgen med familjen, det är ju trots allt dom jag kommer hem för att se. Sen skulle det vara kul också om det kom hit några stycken och hälsade på, vet att alla inte kan men några iaf skulle vara trevligt. Men nu ska man inte sörja, insåg när jag kollade veckorna att jag bara kommer vara här i ca 39-40 veckor sammanlagt och det är ju inte så mycket då jag redan varit här i över en tredjedel av tiden. Vet inte än om jag ska stanna längre eller om jag ska flytta hem till jul, det får vi helt enkelt se.

Nu ska jag ta hand om tjejerna och lägga dom om ca 45 min sen ska jag äta lite kvällsmat och kolla svt play, min nya favorit! :)

Hej hej

Kommentarer
Postat av: frida larsson

Heej!

Vad bra du skriver :) Vad mysigt jobb du verkar ha. Skönt att du trivs. Förstår att du har lite hemlängtan, men det är bra gjort av dig att bara åka iväg sådär helt på egen hand tycker jag :) Jag tror inte du missar så mycket här hemma heller.. :) Kraaam / frida.

2011-06-30 @ 20:10:57
URL: http://askersundsflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tag vara på dina möjligheter, gör något av dina nyvunna kunskaper, stanna en stund till du. Askersund finns kvar, i samma skepnad som du lämnaden stan, det ända som hänt är att det är några nya ansikten, annars är livet det samma.

Ha det gott nu och sola satan.

2011-06-30 @ 23:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0