Allt mellan allt!

Förra helgen var det ju "Bank Holiday" så vi hade måndagen ledig också, jag var alltså ledig i 4 dagar vilket var så skönt! Vi var ute och festade i Putney på B@1 70-80's maskerad och jag träffade en jätte snygg kostymkarl. Dom flesta har sett bilder på hur fasen jag såg ut den kvällen och det var inget vackert haha. Men man blir ju alltid glad när man får höra från en sygg karl att man är beautiful, lovley och gorgeous! Han verkade jätte trevlig, han har iaf hört av sig några ggr sen dess och det gillar vi.


I veckan har det varit fullt ös medvetslös! Jobbat från 7-6 måndag-torsdag för att den äldsta tjejan har haft lov och jag har helt enkelt varit för trött för att kunna blogga! Men idag är jag ledig så nu kör vi på bloggandet igen :)

Jag hade sjuka drömmar här i början sen slutade jag drömma alla konstiga drömmar men nu har dom kommit tillbaka igen! Jag drömde tex om askmolnet inatt och att jag satt bredvid en äldre farbror på flyget och han var jätte nervös så jag sa till han att när vi väl har lyft så är det ingen fara och precis efter jag sagt det så hände något med flyget och sen vaknade jag! Sjukt...

Nu är det 6 dagar kvar tills jag kommer hem! Jag saknar alla, verkligen sjukt mycket men jag känner att det här är mitt hem nu och jag älskar det så otroligt mycket! Friheten jag känner här har jag aldrig någonsin känt förut och efter jag flyttat hit så har jag gjort bland dom bästa besluten i hela mitt liv och jag mår så bra, jag önskar att alla kunde känna det jag känner nu!

Det värsta är att man skaffar kontakter, alltså mest med Au Pairer från andra länder och när dom åker så känner man sig helt tom för man vet inte när man får se dom igen och när man får chansen att se dom igen hur dom har ändrat sig osv. Jag tror inte att något kommer vara sig likt då. Om 1½ vecka så flyttar Laura tillbaka till Schweiz men jag är glad att hon flyttar tillbaka i september eller ja, hon flyttar iaf till New Castle så jag får väl åka dit och hälsa på ibland. 11 juli flyttar Agnes och det känns verkligen skit, henne kommer jag sakna så sjukt mycket. Vi är alltid tillsammans och gör massa saker ihop. Vet bara inte vad jag ska säga, så är det!

Idag iaf så hjälpte jag Laura att öppna ett bank konto, kan ju vara bra att ha om man ska stanna här och plugga i 3 år! Snart ska jag väl börja fixa lite, blir antagligen maskerad idag med och då ska man klä ut sig till något som börjar på bokstaven M, inte så lätt nej!

Ta tag i lite nu känner jag!

Hej hej!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova musse pigg eller tjejen hans, Mimmi!

2011-06-03 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0