Allt ändrat!

Ja det har hänt jätte mycket den senaste veckan då jag inte bloggat! Liisi har varit tillbaka och det var grymt kul att se henne igen! Längtar tills nästa gång hon kommer i slutet av juli. Jag själv kommer bara att kunna åka hem över en helg i sommar eftersom tjejen som skulle kommit hit är mitt uppe i en flytt och jobbar samtidigt på det så¨det blev ju omöjligt tyvärr. Går inte att lösa på bättre sätt, men hey det är ju snart jul igen! ;) Jag tror att jag flyttar tillbaka till jul men jag måste bestämma mig till september då dom måste börja leta efter en ny Au Pair!

Jo Emma, den yngsta tjejen lärde sig ett nytt ord på dagis förra veckan.. Vi satt och åt mellanmål jag, Emma och Georgina när Emma plötsligt sa "Ida, You're........ a bitch, You're a cheesebitch!" Ja, vad tusan säger man? Jag blev ju förståss väldigt chockad kan man säga. Jag sa ju till henne och förklarade att man inte avnvänder sådana ord för att dom inte är så fina och då började hon gråta och sa "Sorry Ida, sorry!" Men när jag frågade vem som hade lärt henne det eller vart hon hade hört det så sa hon att hon hittat på det själv och att ingen hade lärt henne det. Sen kom Georgina tillbaka till köket och frågade om hon fick spela flöjt ute för hon måste träna till lektionerna men jag sa åt henne att hon kunde göra det i köket för Emma verkligen hatar när Georgina spelar flöjt, hon får ont i öronen säger hon. Georgina började spela och oj så fint hon spelade sa jag, du kan spela lite högre, vilket hon gjorde och jag frågade Emma vem som hade lärt henne det. "Jack, Jack, det är Jack som har lärt mig det!!!" Skrek hon rakt ut när hon inte stod ut med flöjtspelandet längre! Haha man kan ju inte låta bli att skratta åt dom små ibland!

Det har hänt mycket men man kommer ihåg så lite! Jag har bränt mig iaf men jag smörjer mig som tusan så jag hoppas på att få ha kvar färgen, vi får väl se hur det går! Nu åter till jobbet!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0