Härligt!

Den här veckan har ju bara varit underbar! Georgina fick sommarlov i tisdags så under onsdagen och torsdagen levde vi bara runt och hade kul, vi städade också förståss under onsdagen men det är sånt som måste göras. Under torsdag kvällen så gick jag och Kristiina ut på The Slug och sen gick vi vidare till Berties, jag var hemma vid ett på natten och sen sov jag så skönt under fredagen. Familjen var ute på äventyr hela helgen så jag har bara varit hemma och slöat runt för mig själv, tvättat städat och gjort allt i min takt, kollat film tagit hand om marsvinen.

Jag har inte umgåtts med någon förrens idag då jag träffade Kristiina i Wimbledon, vi gick till McDonald's och åt glass och äppelpaj sen gick vi och strosade runt i köpcentret och bara gick runt, kollade på klockor, parfym, smycken och massor med saker. Senare gick vi till Morrisons och köpte £2 sushi och den är väldigt bra för att vara så billig! Jag gick faktiskt till Wimbledon idag och det tog mig 35 min och jag gick tilbaka också och det känns super skönt att ha rört på sig efter att man varit så lat under helgen.

Det har inte hänt så överdrivet mycket här faktiskt under veckan eller helgen. Ikväll blir det bara at slöa framför en film och sen faktiskt lägga sig ganska skapligt eftersom det blir fulla dagar enda till september nu.

Måste kolla flyg med igen, jag ogillar skarpt det där med flyg och eftersom jag bara ska hem över en helg så blir det faktiskt bara handbagage för jag tänker inte släpa på väskor hit och dit bara för det, tror jag.. Men vad jag behöver är faktiskt en ordentlig väska som man kan använda till handbabgage, ja vi får väl se. Biljetten är Nr1 iaf.

Nu ska jag kasta mig i sängen för att kolla på lite Big Bang Theory tror jag :)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0