Ett tag sen!

Det har hänt så himla mycket nu dom senaste 2 veckorna och jag har varit för trött för att alls kunna skriva! Jag har haft 2 st jätte trevliga helger, varav den sista nu så kom Liisi hit och vi hade det sjukt kul, men det blev alldeles på tok för sent ner i sängen tror jag kom hem iaf halv 7 på morgonkvisten alla kvällar vi var ute. Nu tänker jag inte gå ut på jätte länge kan jag tala om! Det är ca 3 veckor kvar tills jag är i Sverige igen för bara några dagar, guld! Kommer antagligen att bli lika jobbigt igen när jag ska åka tillbaka hit. Sist kunde jag åkte tillbaka blev det så jobbigt för att man visste vad man gav sig in på igen. Det kändes inte alls som att jag skulle orka med det igen. Men se nu, nu är det bara 3 veckor kvar igen och om en vecka så har jag redan gjort halva min tid här och det känns inte klokt! Pappa har sagt att han ska laga levergryta med potatis tills jag kommer hem och mamma ska laga isterband med stuvad blomkål, stuvade morötter och stuvad potatis. Vilket lyx man lever när man kommer hem! Tänk sen när man flyttar hem igen och komma direkt in till julbordet, det är väl helt fantastiskt?!

Ja just det, nu har min hjärna börjat tänka om igen! Det står mellan Omvårdnad och bli undersköterska eller att bli Hundförare. Mycket som är snurrigt just nu!

En sak till som jag knappt kan vänta på är att få åka till Mauritius, fan vad spännande!

Jag ska ta mig en dusch nu och sen ska jag kolla på film. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0