The Royal Wedding

I fredags var det kungliga bröllopet här och jag måste säga att det var väldigt fint, William och Kate är fina tillsammans! Det har varit väldigt livat här pga det, folk har pyntat hus, bilar, pubar, affärer och man kan till och med köpa kläder med deras namn på, man kan köpa masker som man sätter över ansiktet med deras ansikten, det känns inte riktigt klokt iaf men så är det!

Nästa kungliga bröllop här så är det jag och Harry som gifter oss haha :P

På tal om annat så tror jag att jag verkligen behöver det här året borta för hemma är det som vanligt, jämt! Alla är likadana och det är inte mycket som händer. Jag är så glad att jag får den här chansen och att man kan bättra på Engelskan mer. Imorgon har jag varit här i 6 veckor och det känns som jag alltid säger, sjukt! Jag förstår det bara inte men det är nog det bästa jag någonsin gör med mitt liv, imorgon är det 39 dagar kvar tills jag får krama om alla raringar igen och det kan jag säga att jag längtar till den dagen, men istället kommer jag att sakna Agnes :)

Det är fasen inte långt kvar heller tills Pelle kommer hit! Åh vad det ska bli kul att få se han, få se någon som man känner från Sverige! Det går ju inte att beskriva :D

Nu ska jag lära mig att åka tunnelbana här för jag har nämligen laddat ner en app som heter TubMap och där kan man kolla hur man ska åka och den räknar ut hur man ska åka osv, det är väl för fan bäst??!

Snart vill jag åka till Notting Hill med men det är inte så kul att åka själv, Agnes har inte sett filmen och det vill hon göra först så jag hoppas att hon gör det snart :)

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga.

Jo för fan! Jag har träffat en as rolig Svensk karl! Han är väl kanske 35 eller äldre men han är så rolig att prata med, Agnes och jag har träffat han på Berties 2 ggr nu tror jag. I fredags när vi skulle beställa så hamnade jag bredvid honom utan att märka det och så säger han; Jaså, är det dags nu igen? Jäklar vad chockad jag blev :D
Sen träffade jag några skåningar där varav den ena hade haft en tjej från Askersund för ett tag sen, är inte världen bra jävla liten då? Varför åka hit för när man ändå bara träffar Svenskar :D

Ja det var nog allt jag ville just nu! :)

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0