Ta vara på söndagen

Idag ska jag nog ta vara på söndagen, ut i solen, sola med Agnes tror jag! Igår blev det som vanligt Berties, får sluta upp med alla drinkar nu tror jag, bätre att lägga pengar på annat. Drömde förresten inatt att jag åkte i London Eye, så det kanske man skulle kunna göra å riktigt!

Vet ju att Pelle ska till London i maj och då ska jag träffa honom, wiiiieehooooo så lycklig jag blev! :D Verkligen något att se fram emot och efter det är det inte långt kvar tills min efterlängtade weekend till Sverige i min lilla by! Har fruktansvärd hemlängtan idag, det är hemskt och tårarna vill bara spruta ur mig! Så är det inte långt kvar tills jag fyller heller, vilket gör det jobbigare för man firar ju alltid med sin familj! Jag har ju "min" familj här men inte min riktiga!

Har också lagt märke till att man inte hörs så ofta med sina vänner hemma längre och det är också tråkigt och gör inte hemlängtan lättare heller. Men Arvid min lilla prins, honom saknar jag sjukt mycket och han är den första jag vill se när jag kliver av tåget i Hallsberg i juni!

Har bokat flygbiljetten hem nu iaf och det känns super skönt att ha det överstökat för nu är det bara tågbiljetten kvar! :)

Sen när jag känner att engelskan bara flyter på så ska jag nog söka ett litet extra jobb så jag kan jobba varannan helg kanske.

Men nu ska jag njuta av solen med Agnes i Wimbledon, så vi hörs!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: ingrid

London eye är jättemysigt en solig dag :)

2011-04-12 @ 14:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0