Stress dag!

Idag har jag stressat ihjäl! Lämnade Emma på dagis och sen åkte jag och Georgina hem för att städa och det gjorde vi. Sen var det dags för Kingston och dit kom vi, jag lämnade tillbaka mitt headset på Clas Ohlson och sen skulle vi till köpcentret för att hon skulle få måla en påsklåda där påskharen ska lägga nått i och det tog sin tid kan jag säga, fick springa till bussen och väl på bussen så krånglar allt väl hemma så är det 20 min kvar tills vi ska hämta Emma från dagis och det blir att kasta iordning allt för lunchen och dra iväg till dagiset och sen köpte jag Ben&Jerry's glass åt dom men när dom väl fick glassen så var det fel på allt, dom gillade inte det och dom tyckte inte om det och jag vet inte allt och dom har bara gett fullständigt fan i vad jag har sagt idag och det stör mig fruktansvärt mycket!

Alltså inte en lika bra dag som det var igår!

Nu vill jag bara ha en dusch och sen säng!

Imorgon ska jag iaf till Q Garden med Georgina och jag hoppas det blir kul och senare mot kvällen så ska jag ut och fira min födelsedag med alla raringar på Berties och jag ska ha fantastiskt kul kan jag lova! :P

Nu orkar jag inte mer för idag så jag säger hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0