Sommar'n är det bästa jag vet!

Idag har det verkligen varit sommarväder här! Gud så skönt. Jag och tjejerna har badat i deras minipool haha men det var skönt och svalkande så jag har alltså tagit mitt första dopp i år, suveränt! Har till och med fått färg idag och det är också nice! Har varit lat dom senaste två dagarna med att blogga men jag har varit så fruktansvärt trött men nu börjar det ordna upp sig!

Hur tusan ska man kunna bli arg på barn som påminner så mycket om en själv när man var barn? Ibland vill jag bara gråta och ibland vill jag bara sätta mig någonstans och asgarva för ibland är det så jävla kul fast man inte vill tycka att det är kul! Som gårdagen, då visste jag inte vart jag skulle ta vägen för dom var elaka mot varandra hela tiden! Idag har jag bara velat skratta med dom och det känns underbart när det är så Ibland känns dom som jobbiga småsyskon och ibland känns dom som underbara småsyskon!

Den ena har ju påsklov nu och henne har jag varje dag måndag-torsdag vilket faktiskt blir intensivt och detta är andra veckan nu så det är bara 2 dagar kvar! Hon vill at jag ska bjuda henne på frukost på Starbucks varje dag haha! Känns onödigt att betala dyr frukost varje dag när man har det hemma :)

Nu känns det verkligen som sommar här! Vi hade 25-30 grader på baksidan idag, därför jag passade på att doppa mig lite! Varje gång det känns som att hemlängtan börjar gå över så är det alltid något som händer som gör att man får tillbaka den! I detta fallet så var det imorse när jag såg att Emilia hade gjort en statusuppdatering på FaceBook, då kom hemlängtan igen, men när jag kollar på det så är det inte alls länge kvar tills jag faktiskt kommer hem över en weekend och ingen kommer att vara gladare än jag då kan jag säga, få träffa alla igen! Vi ska kalasa sååå!!

Från mitt rumsfönster förresten så kan jag se massa flygplan hela tiden och om kvällarna när jag ska sova så hör jag hur dom brummar uppe i luften! Jag blev så glad i söndags förresten då jag pratade med William och han ville så gärna komma hit och hälsa på! Synd att det inte gick för det hade jag verkligen sett fram emot då! Men jag får se om det är nån eller några som kommer och hälsar på i maj, inte så långt kvar förresten och det är bara lite mer än en månad tills jag kommer och hälsar på! Det kommer vara det bästa! Känner mig som en barnunge när jag tänker på det för jag blir lika uppspelt som en! :)

Nu är det härlig kvällssol här, undra om man ska röra sig ut eller bara ta igen sig tills imorgon då det blir nya äventyr till Kingston med Georgina! Hon ska nämligen få måla påskägg inne i köpcentret och då ska jag passa på att lämna tillbaka mitt headset som jag inte behöver längre eftersom min mick på datan har visat att den vill fungera nu, helt otroligt! Då får jag iaf tillbaka 16£ och kan göra nått kul för, tex fira mig själv på torsdag för då fyller jag ju 21 år! Ska nog löpa en chokladtårta och sen något annat till Georgina för hon gillar inte choklad, hur kan en unge inte gilla choklad?? Det är ju det alla älskar! :)

Förresten är jag så glad att jag har Agnes här, vad tusan skulle jag göra utan henne och vad ska jag göra utan henne när hon flyttar tillbaka i juni/juli?? :(

Ska iaf till Berties på torsdag kväll och ta några drinkar med mina nya vänner här och det ska bli super skoj! :)

Men nu blir det kanske en kaffe på stan med Agnes om hon orkar, hon jobbar hela dagarna nu med! Annars blir det mjukisar på och slöa i sängen med datan och kolla Big Brother eller nått sånt! :)

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0