Snart så!

Yep, ska vara barnvakt en lite sväng ikväll och sen är det bara hela morgondagen kvar och efter det tar jag äntligen helg! Ska på Museum of London med Georgina imorgon och jag ser verkligen fram emot det! Vi tänkte dra till Garden Museum först men det får vi ta nästa gång istället, ska bli spännande och se om man kan hitta till stället! :) Annras finns det väl folk man kan fråga, Britterna ska ju vara så hjälpsamma!

Känns som hemlängtan börjar släppa nu, har så mycket annat att tänka på, men ibland så kommer skiten och då blir det genas jätte jobbigt igen! Vet att jag är störd som räknar ner.. Men det är faktiskt 57 dagar kvar tills jag står i Hallsberg, känns som det är evigheter kvar! Fast det kommer nog gå fort för jag har varit här i snart 4 veckor och det är helt sjukt vad tiden går!

Längtar tills fredag kväll, för då blir det ut med Agnes! Nu när ungarna har lov så hinner man ju inte att ses så mycket för man jobbar hela tiden och det är skit tråkigt att inte hinna träffa henne under veckorna nu :/

Så har jag hört att jag kanske får besök utav 2 duvor i maj, hoppas verkligen! Det skulle få mig att sprängas av lycka!

Efter den här tiden i förra familjen hade jag redanbestämt mig för att åka hem, men det beror på att dom var som dom var och att jag inte fick göra nått alls! Så jag har aldrig varit ifrån alla så här länge nu, men tror att det kommer göra mig starkare! Funderar iaf på att plugga till undersköterska eller nått inom det när jag kommer hem, får se hur det blir men jag saknar mina gamlingar där hemma med!

Nåja, barnen har varit riktigt busiga idag och inte gråtit en enda gång nästan. Helt super måste jag säga :)


Nu är det snart barnvakt som gäller såhär på kvällskvisten och sen blir det en dusch och sen sova tror jag, MSN med Emilia en stund innan jag somnar såklart :)


Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0