Skolan har börjat!

Äntligen har man återgått till det normala! Georgina har börjat skolan igen, yiehu!! Så nu får man ledigt om dagarna igen.  Borde man inte kunne förbjuda skrikande och gapande ungar på bussen, jag hatar det, värsta sorten som finns! Har haft ett par jobbiga dagar nu, men det har gått över som tur är! :) Ja som vanligt drömmer jag ju sjuka drömmar igen! Jag drömde att jag var i Sverige, jag, Linnéa och Emilia tatuerade oss, jag kommer inte ihåg vad det var för något men det var en symbol för något, sen blev jag och pappa jagade av några, har ingen aning om varför men vi gömde oss i en vit minibuss och sen kommer jag inte ihåg mer!

På fredag är det iaf det Kungliga Bröllopet som man kanske ska iväg och kolla på, då blir det att dra till Hyde Park med en picknickfilt och lite frukt kanske! Men har ingen lust att dra iväg själv + att jag hatar att åka tåg och tunnelbana själv, ja vi får helt enkelt se vad som händer!

Jag har blivit medbjuden till Mauritius 2 veckor i oktober men måste betala halva flygbiljetten själv vilket jag förstår för den ligger på 9.000 kr! Men jag vet inte hur jag ska göra än, annars kan jag åka hem 2 veckor och jaga med pappa och det är också jäkligt lockande! Jag har också blivit erbjuden förlängt ett tag efter jul, jag vet ingenting just nu, blev så överrumplad! Allt går med världens fart här och jag vet inte hur jag ska hinna med allt och det känns inte riktigt klokt! Samtidigt vet jag ju inte vad jag ska göra hemma, kanske plugga men ändå! Jag kommer börja plugga här i september tror jag, ta en 3 månaderskurs i Engelska! Funderar på om jag ska börja plugga när jag kommer hem också, har ingen aning om till vad men man får väl kolla upp lite olika för det skulle vara skönt att få en annan utbildning med eftersom jag inte vet om jag vill jobba med handel & butik osv!

Har haft ett snack med mamman i familjen om min förra familj osv, skönt var det iaf att prata om dom med henne för det får en att förstå att alla inte är likadana!

Just nu poppar jag Nightwish, dom är ju bara för jäkla bra alltså! :)

Ungarna ville leka något väldigt spännande idag efter skolan, dom ville nämligen leka massörer och det tackar man väl inte nej till?? :)

Nu ska jag njuta av min lediga kväll och bara slöa, kanske läsa lite i boken som jag måste läsa ut snart och lämna tillbaka till biblioteket :)


Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0