Skit dag!

Igår tillbringade jag den mesta tiden av dagen i solen och i praken med tjejerna, dom hade jätte kul och jag med :) Så det var en kanon dag jämfört mot idag!

Vaknar och inser att jag försovit mig från att säga hejdå till Georgina för hon och Jon skulle åka iväg till hennes faster tror jag, men jag känner mig utvilad iaf vilket känns skönt, sitter vid datan och lyssnar på musik och kollar lite, går senare ner och äter frukost och inser att jag är helt själv hemma, vet inte vart Maria och Emma är. Hoppar iaf in i duschen fixar lite för jag ska åka till Kingston och shoppa lite, ringer till Linnéas telefon, då svarar Emilia, så börjar hon och pappa tjata om vad fasen jag ska göra här i London, ta bilder osv, jag gör väl inte annat känns det som! Tänkte iaf fixa Linnéas studentpresent idag och dra till Clas Ohlson för att köpa ett headset med mick till datan för den fungerar ju inte. Men nu känner jag att jag inte har någon lust med det alls, för det tjatas bara om vad jag ska göra här i London och inte! Kom hit själva och gör vad ni vill och se vad ni vill så slipper jag allt tjat! Här ringer man till dom för att man bara vill prata lite men då får man höra allt om och om igen.

Hoppas dom andra dagarna på helgen blir bra! Ikväll blir det antagligen Berties i Wimbledon med Agnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0