Påsklov i England

Ingen hit nä! Nu jobbar man heldagar i 2 veckor, känns tungt men så är det. Har haft en ganska fin dag idag med, regnade lite runt 5 tiden här på eftermiddagen men nu är det sol igen eller solnedgång :)

Det har varit en skrikande, tjutande och gråtande dag här! Har man inte fått som man vill så har man gjort något av det. Var meningen att vi skulle till en park idag för att flyga med Emmas drake men dom var så elaka mot varandra och så lipade den yngsta åt mig så jag bestämde mig för att vi INTE skulle gå till någon park för att leka och vilket liv det blev igen. Idag är ja riktgit trött i huvudet, ska bli skönt att lämna Emma på dagis imorgon och Georgina ska på playdate så jag får hela förmiddagen för mig själv, wiehu! Kanske skulle träna lite eller nått, måste köpa springskor snart med.

På torsdag ska jag och Georgina dra in till London och gå på något museum, vet inte vilket än men det visar sig :)
Köpte svart negellack i fredags också, trodde jag iaf.. Har insett att det är mörkblått! Så typiskt, men så får det va!
Ikväll blir det nog tidig säng skulle jag tro! Har inte hänt så mycket mer idag förrutom att Linnéa ringde och det var jätte kul att prata med henne, har nog inte gjort det på... länge iaf känns det som! Idag har inte heller hemlängtan varit så jobbig för jag har haft Georgina hela dagen och haft annat att tänka på :)

Nu blir det en film och sen säng tror jag!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0