Helg

Japp, nu är det lördag som gäller här! :) Igår kväll hade jag super kul, som vanligt på Berties med Agnes och så var Christina med, Agnes äter antibiotika så hon fick inte dricka, Christina skulle börja jobba halv 7 så hon tog det lugnt :) Vi träffade massa folk igår igen, en kille som kunde säga "hej på dig du" på svenska och jag skrattade så jag tjöt, det var så kul! Blev bjuden på Jack Daniels och cola och sen Jägerbomber och fy vad det susade i huvudet! Nya vänner och nya nummer, jag älskar det här stället!

Ikväll blir det nog till PutneyB@1 och hoppas på en rolig kväll igen sen är det bara söndag kvar och den dagen ska tydligen bli varmare än idag så den dagen ägnas nog till att sola och bada på baksidan :)

Var och shoppade igår och fick med mig lite nya saker hem! Kikade också på en present åt Linnéa till hennes student och hoppas på att kunna köpa det om en månad, hoppas hon blir glad! :)

Hemlängtan börjar gå över lite nu, på helgerna är det inte så farligt utan det blir mer på dagarna men dagarna går så jäkla fort här! Känns som man måste börja spara undan pengar till hemresan redan haha. Det jobbigaste är när jag tänker på Arvid, många tucker att jag är dum i huvudet som känner så för att det är en hund.. Men han är mitt allt hemma och jag saknar han sjukt mycket!

Nu blir det en dusch och sen ut i sommarvädret! :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Kul att se att du verkar ha det bra :) Vilken erfarenhet du får, och vilket minne för livet. Kram :)

2011-04-09 @ 19:08:48
Postat av: Ida

Tack Bea! Jag har det super bra och trivs jätte bra här med, mycket bättre än min förra resa till Irland! Kramar

2011-04-09 @ 21:29:03
URL: http://idazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0