Fredag, igen

Tiden går så jäkla fort och jag kan inte fatta det, det är helt sjukt att jag varit här i 4 veckor på söndag! Har just uppräckt att jag fyller år på samma dag som Queen Elizabeth haha inte alla som gör! Igår så var det en jävulsdag kan jag säga.. Barn som inte alls ville lyssna på mig, inte förrens man blir riktigt förbannad så ska dom börja lyssna!
Visste knappt vad jag skulle göra med den yngsta.. Jag väckte dom och allt kändes super, för jag och Georgina skulle ju till London osv. När jag väckte Emma så var hon jätte glad och lycklig, då blir jag också glad och lycklig! Men sen till frukosten så bara tvärvände det för henne och hon var inte alls så snäll som hon brukar vara! När hon skulle borsta tänderna så vägrade hon hjälpa mig så jag tryckte in tandborsten i hennes mun så hon skulle få göra det själv och så började jag borsta mina tänder! hon körde bara runt den där tandborsten i munnen lite och så sa jag till henne att göra det noga och då sa hon att hon gjorde det noga.. IN MY ASS att hon gjorde! Då blev hon tokig och jag tappade tålamodet på henne så jag bar ut henne från badrummet och ställde ner henne utanför för att få borsta tänderna ifred men då börjar ungen börjar gallskrika och pappan uppifrån frågar vad det är som händer och hon bara tjuter och tjuter och säger att jag slog henne! Ibland vet man bara inte vad man ska göra och ibland rinner det över hos alla! Sen kommer dom på sig med att allt blivit fel och att dom har varit elaka och då säger dom hela tiden "Sorry Ida, Sorry!"

Jag och Georgina var iaf på Museum of London och v hade jätte kul, det är ett ställe alla måste till om dom åker till London. Helt otroliga saker! Det går inte att beskriva men det var så kul att kolla på allt :)

Idag är det iaf min första lediga dag denna vecka och eftersom Georgina har Påsklov så har jag henna hela dagarna och det är en vecka kvar, mitt huvud börjar känns helt snett och snurrigt av allt så det känns skönt att jag inte skulle ha dom idag! Nu sitter jag och lyssnar på Tinie Tempah & Eric Turner med Written In The Stars och taggar lite inför kvällen. Är helt ensam hemma i huset nu och det känns jätte skönt att få en paus i allt!

Ska också under dagen försöka kasta in bilderna från igår på FaceBook också! :)
Nu ska jag bara slöa kan jag tillägga! Ha det bra! :)

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0