Folk, vad fan!

Usch, nu känns de som att gått irriterad för länge! Man ska passa sig för folk, alla är inte ens vänner och det märker man efter ett tag kan jag lova! När katten är borta dansar råttorna på bordet! Just nu saknar jag Emilia fruktansvärt mycket, skulle göra vad som helst för att få ha henne här nu! Jag längtar tills jag får komma hem en sväng och träffa min familj, bara jag får träffa dom så är jag nöjd! Jag behöver inte träffa falska människor! Det gör mig bara så arg, jag vet inte vad jag ska tycka ock känna längre. För mycket har hänt det senaste halvåret nu för att det ens ska kunna åtgärdas! Folk tänker inte alls, man tänker efteråt; oj det kanske inte var så bra men ingen kommer få veta nått så varför inte igen! Man hann ju för fan knappt sätta sig på flyget innan all skit börjat, Tack för att jag har Agnes här, hon gör mitt liv här för hon är en riktig vän! När ska folk fatta att det är nog? Man kan inte hålla på sådär, jag är så jävla less nu så jag bryr mig inte om vad som händer nu! Tragiskt, tragiska människor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0