Bästa/värsta året!

Det här kommer nog att bli mitt bästa och värsta år! Alla som känner mig rätt vet att jag älskar att vara hemma i lilla byn eller iaf i närheten, där man känner sig hemma! Jag hatar att jag inte kan släppa hemma, att jag ortfarande vill ha kontroll över vad som händer men jag vet ju att det inte fungerar! Jag vet inte hur man ska lyckas förklara allt på ett bra sätt! Det värsta här är att jag inte har min familj och mina vänner här, det är tyngst!  Det bästa är att jag får en upplevelse, nya vänner och allt sånt! Men ibland blir hemlängtan för mycket och jag kämpar verkligen, det gör jag och jag hoppas att det ska släppa snart! Jag hoppas verkligen att mina 2 duvor kommer och hälsar på mig i Maj för det skulle vara det bästa! Att ha något så stort att se fram emot!

Inatt drömde jag att jag tog en buss till Norge och sen en buss från Norge till Askersund och jag träffade Arvid! Jag kunde känna hans päls! Mamma, pappa och Ullis var här och hälsade på med, dom hade köpt med sig filmjölk! Är inte det sjukt? Fattar inte hur man kan bli så besatt! Sen vaknade jag upp här i London iaf..

Jag ser så mycket fram emot att få komma hem en helg i Juni, det är den största höjdpunkten jag har just nu att få träffa alla! Har kommit på att jag ska bara vara hemma under den helgen och dom som vill träffa mig får komma hem till oss :)

Det jag saknar mest i matväg är Arlas mjölk och sen saknar jag självklart osten! Saltlakrits är inte så farligt saknad ändå, inte så mycket som jag trodde att det skulle vara! Mjölken här smakar skit och jag vill så gärna ha mjölk som är drickbar! Så jag måste se om det finns någon svenska matbutik här så man kan köpa mjölk, riktig mjölk! Man saknar så mycket som man faktiskt inte uppskattar när man är hemma! När jag flyttar hem till jul igen så tror jag att jag har lärt mig att uppskatta saker mer, saker som man inte tror att man gör!

Men är det så att mina 2 duvor kommer i Maj så har jag bestämt att vi ska åka London Eye! När man ser den från långt håll så kan man faktiskt inte se att den rör på sig men när man är nara så kan man se det :)

Igår var en galen kväll! Så ikväll blir det cola och film kan jag lova!

Agnes ska flytta hem i Juni och vad fan ska jag göra då?? Hon är verkligen min bästa vän här, vi fann varandra första gången vi träffades! Vi kan umgås och bara vara tysta, vi behöver inte säga nått och den där pinsamma tystnaden finns inte! Det är så skönt..

Det var nog allt jag hade på hjärtat idag!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0