Barn!

Får man säga att andra ungar kan vara bortskämda? Den äldsta hade en playdate idag så jag skulle få lite tid för mig själv, så vi åkte dit vid 10 och jag stannade på en kopp te med mamman och den yngsta ungen gjorde precis som hon ville och gav bara fullständigt fan i att bry sig om vad mamman sa och det var inget mer med det! Hur fan kan man låta ungar hållas så? Jag skulle bli fly förbannad som mamma tror jag!

Känns att man har dom hela dagar nu, mitt huvud hänger inte alls med faktiskt! Skulle hälla i lite mjölk i mitt te och när jag skulle ställa in mjölken igen så höll jag på att ställa in den i skåpet där man har glas, ja det har varit lite mycket barn i huvudet på mig nu.

Träffade en kille förra helgen jag var ute och vi bytte nummer, kunde ju vara kul. Men så är inte själva fallet just nu utan han hör av sig hela tiden, flera ggr om dagen och vill dessutom ha en dejt i helgen. -Nej tack!

Skönt att man är ledig från barnen nu! Det jobbigaste med att jobba så här är att man hela tiden befinner sig på samma ställe, att man bor på jobbet men samtidigt i en familj.

Nu är kvällssolen framme, undrar om man skulle dra till Starbucks för en smarrig latte men vet inte om jag orkar!

Tjaa, detta var den dagen det..

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0