Pappa!

Jaha i fredags natt åkte pappa till Berlin med Tommy och Jonas.
Pratade med han i telefon idag, han mår inte bra alls :/
Han har ont i leder, fötterna och nu har han hostat sönder ett revben sen har han lunginflammation på det med, tredje gången han har fått det nu på rad. Tycker så synd om han och så saknar vi han här hemma.
Nu när jag pratade med han i telefon så ville han hem NU! sa han. Hoppas verkligen att allt ska bli bra med han, man känner sig så hjälplös.
Men på onsdag är han hemma, äntligen! Då ska han väl få ta igen sig..

Idag har Sara och Tommy vart här och druckit kaffe och sysselsatt våra kära djur!

Men nu ska jag väl lägga mig i soffan och slå på en film och ha måndagsmys med Arvid sen ska jag ut med min hjärtevän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0