Grebbesatd!

Har varit i Grebbestad nu en hel helg, det var hur länge sen som helst.
Skönt att komma dit igen, man känner igen sig väldigt mycket faktiskt, trodde inte att jag skulle hitta så bra.

Ska iaf åka dit i mars igen har jag bestämt mig :)

Jesper och Terese chockade alla i kyrkan, prästen frågade om vi visste varför vi var där och alla svarade "ja", men det var egentligen ingen som hade någon som helst aning.

Det började spelas bröllopsmusik och sedan kom dom in i bröllopskläder, att alla blev chockade!

Men det var en lyckad dag och helg, vill tillbaka dit igen för jag saknar alla så!

Nu orkar jag faktiskt inte att skriva något mer, men det kommer mer snart! :)


Hey hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0