Nästan helg!

Ja då är det snart helg här då.. Ingen aning om vad jag ska göra faktiskt, skulle nop till en trappa upp med Sandra på fredag. Sen blir det att jobba och plugga resten av helgen. Jag behöver verkligen det!

Om man ändå hade råd att gå ut i helgen, hade ju varit fruktansvärt kul!
Emilia ska till Karlstad, önskar att jag hade råd att följa med dit, saknar min raraste finaste och bästa Malin fruknasvärt mycket! Kom hit (:

Lugna låtar får mig inte ispirerad till att skriva nått, bästa är låtar där dom skriker. Gud vad jag älskar det

Som sagt, har ju en telefon nu för tillfället! & jag älskar det, jag älskar det! Har vart telefon lös nästan 2 veckor!

Håller på att tvättar mina arbetskläder nu, skönt, så är det bara att stryka skjortan (:

Nej men nu ska jag hämta mina kläder i tvättstugan (:

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0