Jobb & nackspärr!

Det är inget bra att blanda det.. För det gör sjukt ont! Sen har man varit riktigt bakis idag, blää.

Nu är jag hemma, har jobbat idag med Emma, Carro, Carro, Viktor och Rasmus. Jag har haft så skoj (:
Viktor tiggde till sig ett par munkar i Driven. Dom såg såå goda ut, men dom smakade inte så bra! Jag lämnade mina munk delar till nån annan stackare (:

Ikväll blir det filmmys med mamma och pappa sen blir det plugg på det. Måste ju visa alla att jag kan nu, jag vill ju verkligen (:

Det blev ju en riktig suparvända igår. Hade nämligen skitkul, längesen jag var så jäkla full också. Det var sjukt haha! Men det var en supertrevlig kväll, tack alla som gjorde den guld! (;

Så nu ska jag byta från Donken kläder till mys kläder!

Night night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0