6 månader!

Idag har jag jobbat på McDonald´s i exakt 6 månader. Så med det vill jag säga att min provanställning är slut!!

Wohoo!

Säga vad man vill om McDonald´s, men jag bara älskar det, världens bästa folk jobbar där!

På lördag ska världens bästa Sandra ha kalas, med världens bästa folk! Det kommer ju bli skoj :D

Har faktiskt inte så mycket att skriva nu.. Förutom att jag kommit en bit på vägen med mitt projektarbete! Jag känner mig så stolt!

Skulle ha gjort ett prov vid 12 tiden, men tydligen inte för bengan dök aldrig upp \:
Så nu får jag sitta här utan att ha gjort prov, var ju det jag stannade kvar för. Nu finns ju ingen mening med att åka hem eftersom då ska pappa behöve skjutsa mig tillbaka och det känns ju ganska onödigt när jag lika gärna kan ta bussen. Jobbar iaf kväll med Emma, det är ju alltid lika kanon kul! :D

Hey hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0